Register, upload AVATAR, save SCORES, meet FRIENDS!
Registrarse
Streamers React to "DRUM GUN" *NERFED* and P90 *REMOVED* in Fortnite Update

Play Game




Check Out Today’s Sponsor And Get Your FREE AirPods! 👇🏻

– Use Code «Bruh» in the Item Shop for more ad free videos! (mid-rolls)

Subscribe for more:

Streamers React to «DRUM GUN» *NERFED* and P90 *REMOVED* in Fortnite Update

I’m uploading these videos to promote Twitch Streamers and YouTubers so please ignore or flag spam, negative, or hateful comments. We’re here to have a good time with some Fortnite Moments.

If you want me to remove any MUSIC or CLIPS, please don’t strike since I dont monetize these videos, you can send me an email at bunnybrainproducer@gmail.com.

In this video: drum gun nerfed, drum gun update fortnite, ballers nerfed, fortnite new update, tactical assault rifle, new assault rifle, new gun fortnite, streamers react to patch, patch notes, update news, fortnite gameplay update

15 May Item Shop – 16 May Item Shop Fortnite

Item Shop Today, New skins videos soon…


source

Game Stats

4 Vistas

Game Tags

, , , , , , , , , , , ,

Categorías de juegos

Pónlo en tu web!

Pon este juego en tu web:

29 comentarios

  1. Jeeppinen dice:

    Someone: Now theres only 1 smg in the game!
    Tfue : Yeah the good one, dumbass

  2. Im Not Ugly dice:

    People want it back and then ppl want to vault

    BRO MAKE UR CHOICE

  3. Yay you made 9 dollars in 1 hour 🙂

  4. Tartaros dice:

    Why do shitty channels like this exist.

  5. Fire AK dice:

    Why fortnite do opposite wht we say

  6. 😂😂 this is the community dakotaz and yelo talking about, Dakotaz knew pro players gonna ruin the new weapon, weather epicgames release good or bad update there’s always a user who whines alot.

  7. Dulahs dice:

    Tbh combat is better then pumps

  8. oh no no dice:

    Who agrees that the gold and purple suppressed smg should be a MP7 with a silencer.

  9. YFamous dice:

    finally a good update
    thx epic

  10. If this gun is good it will be one of the good updates

  11. ybn jeremy dice:

    Link for the AirPods? I desperately need them.

  12. Z3 Ace dice:

    Ty fortnite for removing p90. That gun sucks

  13. Thuggs Games dice:

    No they took out the combat smg

  14. Matthew 555 dice:

    I’m miss my pump and tac smg combo 🙁

  15. AP bronze dice:

    Can this comment have 420 likes

  16. Next update their gona vault everything but the drum gun

  17. Wolfy dice:

    I kinda like this update

  18. TOX1FOX3 dice:

    You know I'm glad they made a cooler looking, but still trash tac. But bring the pump back 🙄 I'm growing impatient.

  19. Are the air pods actually free?

  20. ALPHA_Kappa dice:

    Hey, p90 was a noob weapon as well. We slowly making progress 🤷🏼‍♂️

  21. Owen Tenney dice:

    I am going to get those air pods

TrackBacks / PingBacks

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *